Συχνές ερωτήσεις


1.  How much weight should I expect to lose in one of your diet programs?

Η μέση απώλεια βάρους είναι 1 κιλό ανά εβδομάδα για τους πελάτες μας που ακολουθούν ένα από τα 5ήμερα προγράμματά μας και 1,2 κιλά ανά εβδομάδα για τους πελάτες μας που ακολουθούν ένα πρόγραμμα ολόκληρης εβδομάδας.

2. If I want to lose weight, what program should I select?  1000 kcal, 1300 kcal or 1800 kcal per day?

Ο πιο σημαντικός παράγοντας για τον προσδιορισμό του κατάλληλου προγράμματος είναι το βάρος σας, αν και θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και άλλοι παράγοντες, όπως η ηλικία σας, το φύλο σας, το αν ασκείστε ή όχι κ.λπ. Λαμβάνοντας υπόψη μόνο τον παράγοντα βάρος, κάποιος κάτω των 65 κιλών θα πρέπει να ακολουθήσει το πρόγραμμα των 1000 kcal, κάποιος μεταξύ 65 και 85 κιλών το πρόγραμμα των 1300 kcal και κάποιος άνω των 85 κιλών το πρόγραμμα των 1800 kcal. Μη διστάσετε να μας καλέσετε για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το σωστό πρόγραμμα.

3.  Is it possible to make some changes in any program since I may not be able to eat some of the meals due to an allergy or because I don’t like to eat a specific food? 

Ναι, μπορείτε. Παρακαλούμε γράψτε τη συγκεκριμένη απαίτησή σας στην περιοχή ειδικών οδηγιών στη φόρμα παραγγελίας και θα την εφαρμόσουμε.  Εάν δεν είναι δυνατόν να ικανοποιήσουμε την ανάγκη σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εγκαίρως, ώστε να συζητήσουμε εναλλακτικές επιλογές ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.

4. In balanced diet plans what is the difference in the meals of 1000 kcal, 1300 kcal and 1800 kcal?

Τα κύρια γεύματα είναι πάντα τα ίδια, η διαφορά έγκειται στο μέγεθος της μερίδας. Επίσης, ορισμένες ημέρες τα σνακ και το πρωινό ίσως διαφέρουν ελαφρώς μεταξύ των 3 προγραμμάτων, ειδικά στο πρόγραμμα των 1800 kcal. 

5. Can I get more Kcal in any of your programs?

Ναι, μπορούμε να αυξήσουμε σε οποιεσδήποτε θερμίδες χρειάζεστε με επιπλέον χρέωση.  WΗ χρέωση είναι 1 ευρώ ανά 100 kcal αύξησης.  Θα αυξήσουμε αναλογικά το μέγεθος της μερίδας για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.

6.  Where are the meals stored?  

Τα γεύματα αποθηκεύονται στο ψυγείο έως και 3 ημέρες μετά την παράδοσή τους. Για να τα καταναλώσετε αρκεί να τα βάλετε σε φούρνο μικροκυμάτων για 2 λεπτά στο δοχείο τους ή αν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε συμβατικό φούρνο θα πρέπει να μεταφέρετε τα τρόφιμα σε δοχείο ανθεκτικό στο φούρνο.

7. How do I know what to eat when? 

 Σε κάθε γεύμα αναγράφεται η συγκεκριμένη ημέρα και ώρα κατανάλωσης.  

8. If I order the high protein plan with 2 meals which 2 meals do I get from the menu of 3? 

Θα πάρετε τα 2 με την υψηλότερη ποσότητα πρωτεΐνης. Αν θέλετε, μπορείτε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων ποια συγκεκριμένα γεύματα θέλετε να πάρετε.  

 9.  Where do you currently deliver? 

Παραδίδουμε σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Παραλίμνι. Θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε τον ταχυδρομικό σας κώδικα πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε παραγγελία. Η παραγγελία σας θα πραγματοποιηθεί εάν ο ταχυδρομικός σας κώδικας ανήκει στις περιοχές που αναφέρονται παραπάνω. Εάν ο ταχυδρομικός σας κώδικας δεν καλύπτεται, παρακαλούμε τηλεφωνήστε μας και θα σας ενημερώσουμε εάν μπορούμε να παραδώσουμε εκεί με επιπλέον χρέωση παράδοσης.

10.  How many times is the food delivered? 

Η παράδοση γίνεται 3 φορές την εβδομάδα ανάλογα με την πόλη που βρίσκεστε. 

·       Λευκωσία:  Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή

·       Λεμεσός και Λάρνακα: Κυριακή, Τρίτη και Πέμπτη

·       Πάφος και Παραλίμνι: Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή.

 11. What are your delivery slots in Nicosia? 

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την περιοχή σας. Παραδίδουμε μεταξύ 1- 8 μ.μ. Τα Λατσιά, το Δάλι, το Γέρι παραδίδονται συνήθως 1-2 μμ. Ο Στρόβολος και το κέντρο της Λευκωσίας παραδίδονται συνήθως 2-5 μ.μ. Η Έγκωμη, η Αγλαντζιά και η Λακατάμια παραδίδονται 5-8 μ.μ. 

12.  What are the delivery slots in Limassol? 

Ανατολική Λεμεσός νότια από τον αυτοκινητόδρομο, όπως Γερμασόγεια, Μουτταγιάκα, και Άγιος Τύχωνας παράδοση είναι 5-7 μμ. Κέντρο Λεμεσού, Μέσα Γειτονιά η παράδοση παράδοση είναι 2-4 μ.μ. και Δυτική Λεμεσός και βόρεια του αυτοκινητόδρομου όπως Αγία Φύλα, Άγιος Αθανάσιος, Γερμασόγεια, Καλογήροι, Άγιος Τύχων, Πύργος, Παρεκκλησιά η παράδοση είναι 4-6 μ.μ.  

13. What are the delivery slots in Larnaca?

Αραδίππου, Λιβάδια, Ορόκλινη, η παράδοση είναι 1-2:30 μ.μ. Στο κέντρο της Λάρνακας και στη Λάρνακα προς στην παραλία και το αεροδρόμιο η παράδοση γίνεται 2:30-4 μ.μ.   

14. What are the delivery slots in Paphos and Paralimni?

Η παράδοση γίνεται από το Travel Express και πραγματοποιείται από τις 15:00 έως τις 17:00. Θα λάβετε ένα τηλεφώνημα από το Travel Express πριν από την αποστολή της παράδοσης.

15. What if I am not home during the expected delivery? 

Ο διανομέας μας θα σας καλέσει και θα αφήσει τα γεύματά σας σε ένα ειδικό κουτί με παγοκύστες έξω από την πόρτα σας ή έξω από το κτίριό σας, ανάλογα με τι θα μας συμβουλεύσετε.  Τα τρόφιμα θα παραμείνουν φρέσκα και ασφαλή για έως και 3 ώρες.  

16.  Can I pick up my order

Ναι, αν ζείτε στη Λευκωσία. Μπορείτε να παραλάβετε τα γεύματά σας από το περίπτερο Νέο Αγίου Αντωνίου, περίπτερο Νέο Λατσιών ή από το Νέο στον Παρισσινό. Παρακαλούμε τηλεφωνήστε μας αν θέλετε να σας παραδοθούν τα γεύματά σας σε αυτά τα σημεία τα οποία διαθέτουν ψυγείο και θα φυλάξουν τα γεύματα σας όσο χρειαστεί.  

17. Do you deliver on public holidays? 

Ναι, παραδίδουμε. Τυχόν διακοπές ανακοινώνονται στον ιστότοπό μας και κοινοποιούνται στους συνδρομητές μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

18. Is there a delivery fee on top of the program pricing advertised?

Στη Λευκωσία, τη Λεμεσό και τη Λάρνακα η παράδοση περιλαμβάνεται στις τιμές που διαφημίζονται. Σημειώστε ότι τα 5 ευρώ που προστίθενται στο checkout περιλαμβάνονται ήδη στην τιμή του προγράμματος που διαφημίζεται.  Για την Πάφο και το Παραλίμνι η χρέωση παράδοσης είναι 5 ευρώ ανά παράδοση, δηλαδή 15 ευρώ την εβδομάδα.   

19. Can I return your packaging for recycling? 

Ναι, μπορείτε.  Θα επαναχρησιμοποιήσουμε τα κουτιά, την εσωτερική μόνωση και τις παγοκύστες. Αν μένετε στην Πάφο και το Παραλίμνι μπορείτε να επιστρέψετε ένα γεμάτο κουτί με παγοκύστες στο Travel Express και να ζητήσετε την παράδοση στο Familychef Λατσιών με πληρωμή με αντικαταβολή. 

 20. How do I redeem my points? 

Μόλις φτάσετε τους 500 πόντους, θα σας ζητηθεί να εξαργυρώσετε τους πόντους σας αντιγράφοντας και επικολλώντας έναν μοναδικό κωδικό στο checkout. Για κάθε 100 πόντους Chef έχετε έκπτωση 2 ευρώ.  Για παράδειγμα, αν έχετε 500 πόντους, θα λάβετε ένα εκπτωτικό κουπόνι αξίας 10 ευρώ.  

21. How do I earn Chef points? 

Για κάθε ευρώ που πληρώνετε χωρίς τα έξοδα αποστολής και τον ΦΠΑ παίρνετε 1 πόντο Chef.

22. Can I order via telephone? 

Ναι, καλέστε μας στο 22664004 για να δώσετε την παραγγελία σας. Οι ώρες λειτουργίας του γραφείου είναι Δευτέρα έως Σάββατο 9:00 π.μ. - 17:00